Τρίτη 8 Απριλίου 2008

ΛΙΜΑΝΙ ΜΥΡΙΝΑΣ




































ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΥΡΙΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗ ΜΥΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ- ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ-, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ.

ΜΕ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ Η ΛΗΜΝΟΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ, ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ, ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ, ΤΗ ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗ, ΤΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΤΗ ΛΕΣΒΟ, ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΗ ΧΙΟ, ΤΑ ΨΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

ΟΙ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΑΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΓΚΥΡΙΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΜΕΝ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ, ΔΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ ΔΡΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΛΗΜΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΩΡΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΡΙΒΑ . Η ΔΙΑΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΣ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.

ΠΑΡΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΗ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΕΝΑΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ, ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες τα πράγματα είναι απογοητευτικά. Παρατηρούμε καταχρήστικές συμπεριφορές-περισσότεροι επιβάτες από ότι θέσεις, το χειμώνα καλύτερα να μην πάτε με καράβι κινδυνεύετε να εγκλωβιστείτε στο νησί. Επειδή η ολιγοπωλιακή αγορά τελικά δεν λαμβάνει υπόψη τον επιβάτη & την απαίτηση για ασφάλεια ελπίζουμε με τη νέα εταιρία να αλλάξει λίγο η κατάσταση.... και πάνω από όλα να ευαισθητοποιηθούν οι αρχές